Wednesday, March 14, 2012

Extravaganza Contest by Ministry Of Moment



"CONTEST FOR BLOGGER FOR THE BEST ENTRY FOR US"


"WIN 3DAY & 2 NIGHT EXCLUSIVE FOR 2 PERSON PRIZE WORTH RM5,000 DI BALI"
Full Package ke Bali untuk 2 orang termasuk kos penerbangan, hotel dan transport



WOW hadiahnya sangat-sangatlah menarikkan.
20 Feb 2012 kat wall FB MOM ternampak dia orang post gambar kat atas tu, wah contest dari MOM...urmmm hadiah best, kalau menang boleh honyemoon kat bali ;D
Dalam hati mule lar terdetik nak join ke tak, nak join ke tak????? B2B yang lain pun mesti perasan kan gambar nie kat wall MOM..kalau belom LIKE baik pi LIKE sekarang.


Setelah difikir, So i'm decided to joint this contest.




Bismilahirahmanirahim



Shafiq Akmal CEO Ministry Of Moment


Inilah dia CEO Ministry of Moment merangkap principal photographer di MOM. Dari riak wajah beliau, walaupun tak pernah jumpe & gee hanya tengok dari gambar-gambar beliau gee rase beliau nie seorang yang sporting, bijak, tegas, & kekadang nampak macam boleh berlawak jugak..eh betul ke? Hehe pandai-pandai je gee teka..sorry kalau silap.
 Beliau telah berkahwin ok dan isteri beliau juga lah yang banyak memberi sokongan dan dorongan kepada beliau dalam memajukan lagi MOM.  


Mula-mula gee like page FB diaorang, gambar yang pertama yang tarik perhatian gee ialah gambar kat bawah ni. Kesan pencahayaan, kejelasan gambar & tone warna dalam gambar ni buat gee terpegun dan hanya mampu berkata 'ahhh cantiknya, bestnye kalau dapat gambar secantik ni. Bestkan kalau dapat MOM jadi fotographer'. Tapi sayang masa majlis gee nanti bukan MOM yang ambil, Insya-Allah boleh guna khidmat beliau untuk post wedding, time pregnant, birthday, kenduri kesyukuran atau ape-ape selain dari majlis kahwin kan, betul tak? So jangan risau masih banyak lagi peluang (saje nak sedapkan hati sendiri sebenarnye).   


Malihan & Aidil
Cantikkan gambar ni?




MOM juga menjadi pilihan utama artis, selebriti dan juga golongan kenamaan tak kira dalam mahupun luar negara yang mahu kenangan manis mereka diabadikan dengan sempurna. Antaranya Ummi Aida, Miss Malaysia 2004 -Andrea Fonseka, Irwansyah, Tomok, Liana (kakak Hanis Zalikha), Ally Iskandar dan ramai lagi. Jom kita tengok hasil dari sentuhan magik MOM.


Umie Aida & Khairuddin


 Miss Malaysia 2004 - Andrea Fonseka & Paul


Irwansyah & Zaskia Sungkar




Tomok & Ayu


Khairi & Liana (kakak Hanis Zalikha)






Ally Iskandar & Farah Lee




Oleh sebab itu, pada pendapat gee siapa yang menggunakan khidmat MOM pasti telah membuat pelaburan yang amat tepat walaupun harganya kadang-kadang tak tercapai untuk sesetengah orang biasa melaburkan wang mereka untuk mendapatkan khidmat mereka yang amat ekslusif.


Tapi jangan risau, harga yang mereka tawarkan amat berpatutan dengan kualiti yang 1st class. Korang mesti tak menyesal punye 'hire' MOM jadi 'official photographer' time majlis bersejarah korang nanti. Meh kita tengok offer yang menarik dari MOM, so siapa yang belum tempah mana-mana fotographer ape kata korang e-mail @ call diaorang mane tahu date korang tu MOM masih lagi kosong. Jangan lambat-lambat nanti disambar orang :D 
Antara offer menarik mereka macam info kat bawah nie:

SPECIAL OFFER FOR STUDIO APPOINTMENT
RM1388/EVENT/SENIOR PACKAGE
RM2000/EVENT/PRINCIPLE PACKAGE
1 EVENT COVERAGE
1 ALBUM
UNLIMITED SHOOT
UNLIMITED IMAGE IN DVD
FREE 30 MINUTES POTRAITURE RIGHT AFTER EVENT
 



Kadang-kadang MOM juga ada buat offer yang menarik so korang kena sentiasa tengok FB MOM untuk dapatkan info terkini dengan lebih tepat dan cepat. Jangan nanti terlepas pulak MOM punya promosi dah korang menyesal tak sudah. Jangan salahkan sesiapa sebab gee dah ingatkan korang kat sini ok.   







Shafiq Akmal & Siti Erli Fazira
eh macam pernah tengok je pengantin lelaki ni...hehe nie lah CEO MOM & cantik isteri diakan?




Dan ape yang paling penting kegembiraan pengantin & seluruh keluarga dapat dirakamkan dengan jelas dan penuh bermakna jika majlis berjalan dengan lancar dan penuh kesyukuran.


So untuk tahu lebih lanjut lagi boleh hubungi MOM seperti yang tertera kat bawah:



call us +60391710707 for appointment
sms number on +60163509215
 

email your event complete details on inquiry@ministryofmoment.com


Ministry Of Moment
Level 8, Retail Office Block,
Pavilion KL,
168, Jalan Bukit Bintang,
55100 Kuala Lumpur


Ministry Of Moment Studio
6-3A, Velodrome Biz Park,
Jalan Dataran Velodrome,
Bandar Tun Razak,
56000 Kuala Lumpur


Untuk Ministry of Moment pula, gee doakan agar kejayaan ini makin berkembang berserta kualiti 1st class ini terus cemerlang dan dapat memuaskan hati pelanggan.


MOM jadi kegilaan semua,
pengantinlah jadi pelanggan utama,
kualiti 1st class idaman semua,
dapat 'hire' MOM boleh bergegar dunia...

2 comments:

  1. thanks ciksusu :D
    smlm ade time free tu yg rajinkan diri buat entry nie...

    ReplyDelete